مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶
۰ نفر

فرمانده انتظامی شهرستان قدس از دستگیری یک زوج قاتل خبر داد و گفت: این زوج در شهرستان سقز مرتکب قتل شده بودند و پس از دو سال در شهرستان قدس دستگیر شدند.

بازداشت و دستگيري

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، سرهنگ شاهپور فلاحی اظهار داشت: پس از دریافت خبری مبنی بر مخفی‌شدن زوج قاتلی که در سال ۹۶ در شهرستان سقز مرتکب قتل شده و پس از چند سال متواری و در یکی از محلات شهرستان قدس در استان تهران مخفی شده بودند، نیروهای پلیس آگاهی تحقیقات گسترده‌ای را در این زمینه شروع کردند.

وی افزود: پرونده مفقودیت مقتول در سال ۹۶ در شهرستان سقز مفتوح بود، اما بررسی‌های پلیس برای اطلاع از سرنوشت او به نتیجه نرسید که ضمن هماهنگی با مقام محترم قضایی و اخذ استعلام از پلیس آگاهی شهرستان سقز، مظنونین  به قتل در  مخفیگاهشان دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان قدس منتقل شدند.

فلاحی در خصوص علت قتل طبق اعترافات متهمین بیان داشت: این قتل در کلاسه قتل‌های ناموسی دسته‌بندی می‌شود و طی یک حادثه با عاملیت زوجه قتل انجام شده و با همکاری شوهرقاتل، جنازه به یک روستای دور افتاده در اطراف شهرستان سقز منتقل و دفن می‌شود. قاتلین برای مجازات نشدن به خارج از کشور گریخته که اخیرا در شهرستان قدس سکونت یافتند و در دستگیری به بزه انتسابی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قدس تصریح کرد: پلیس با تمام توان در راستای پرده گشودن از جرائم و جنایت‌ها تلاش می‌کند و اقدامات محرمانه و هنجارشکنانه از دید پلیس پوشیده نخواهد ماند.

کد خبر 524789

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha